lisvard

Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Lisa - 22 mars 2010 18:51

Idag har det varit en bra dag, i morgon blir det skolan och stan.

På onsdag har jag inga lektioner och på torsdag blir det lite arbete hemmifrån och på fredag två lektioner och sen kommer älsklingen.

16 månader på fredag   

jag gjorde en äggröra med grädde och skinka i, som en omelett fast äggröra, skiiitgott :D Tur jag gjorde mycket så kan jag äta det till frukost i mon och på onsdag :P

Ikväll blir det titta på arn med älsklingen (så mycket tillsammans det nu går när man sitter 12 mil ifrån varandra)

I morgon ska jag titta på skor och vårjacka och på fredag får jag studiebidraget :D

 

Idag tävlade Erik, fig har typ en interntävling, runt växjösjön - 4.5 km. Han kom tvåa av alla som sprang och hade tiden 15.50, han räknade ut att det är ett tempo på 3.31/km Det är riktigt bra!! Och jag är sååååå himla stolt över dig hjärtat  

 

Ja, kort sagt; En lyckad dag och i morgon är det en ny med nya utmaningar, nu blir det prat med älsklingen :D

 

Ha det gött så länge :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards