lisvard

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Lisa - 10 mars 2010 15:00

Är det lyckoruset som rusar igen? Jag vet inte men jag tror det! Jag är så himla glad och allt bara flyter, har börjat glädja mig mer åt småsaker, rekommenderas ;) Hela tiden är jag glad och vill skratta hela tiden.

Men humörsvängningar är något jag känner till väl... Det behövs inte mer än att jag börjar tänka på allt jag måste göra... i skolväg då alltså. Så blir jag deppig... äsch skit samma, svårt att förklara. Jag hoppas inte detta inlägget blev för osammanhängande och flummigt, kände bara att jag behövde skriva ner det ur huvudet.

 

Hoppas ni har en fin dag och får en fortsatt fin kväll :)

Av Lisa - 10 mars 2010 10:22

 Dagens Outfit :D Mycket nöjd faktiskt, inhandlade två nya sjalar till min samling på indiska i måndags :) En blå (Den på bilden) och en lila. Och ja, ni som undrar, jag älskar indiska och handlar typ allt där ;) Fått många komentarer om senna bilden att det syns att jag blivit smalare :D Känns skönt att höra det från någon annan också, tidigare fick jag nästan för mig att jag inte blivit smalare att det bara va jag som inbillade mig :P

Gårdagen va solig och skön, hade bara en lektion så Sarah och jag tog etttåget in till skolan, väl där hade vi vikarie för att våran lärare är på semester. vikarien kollar närvaron och konstaterar att det är många borta, sen säger han; Gör uppgifterna på s.69 hemma. Det är ju ingen idé att jag står här och pratar när det är så många borta.... Blir man sur ellr blir man sur?? Sitta på tåget i två timmar för att göra tolv frågor i en bok som man hade hemma? Nä, inga frågor blev gjorda under tiden vi väntade på nästa tåg hem, däremot en trevlig stund i trevliga tjejors sällskap.

Dagen i dag bjuder nog på lite pluggning och städning, behövs verkligen.... Både och alltså ;) I morgon är det äntligen psykologiprov!

I helgen ska jag till älsklingen :D Ska bli grymt kul, Adams (storebror till Erik) tjej Emelie ska också komma och vara där i helgen :D Vi har verkligen inte sets på 100 år så jag ser verkligen fram emot att träffa henne igen. Eriks kusiner kommer också och hälsar på, ska bli himla kul att träffa dom också även om vi sågs på jullovet (tror jag de va...)

Jaha, nähe man kanske ska ta och sätta igång med städningen :P


Hej så länge allihopa :)  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards