lisvard

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Lisa - 6 mars 2010 16:35

  Sitter hos älsklingen, passar på att skriva när han springer :)

Dagen har varit underbar verkligen!! Vaknade upp bravid älsklingen i morse, bara det är ju underbart sen va det frukost, mums. Mätta och glada gjorde vi oss i ordning och gick ner till stan för att gå i affärer, hittade mitt livs kärlek på Indiska ;) Skämt och sido, en helt fantastisk blus ; http://indiska.com/system/content/html.asp?e=fashion&p=trend_feb ; Damen på stolen har på sig den blusen som jag har köpt. Helt underbar! I alla fall så sprang vi i affärer, sportaffärer och klädesaffärer :P Erik köpte nya löpartaight och en kortärmad, skiiitsnygga verkligen, *lite stolt* Jag valde tröjan ^^ Nöjda med dagens inköp gick vi och käkade på en pizzeria och sen gick vi och handlade godis och mat till i morgon :)

Har tittat på Avatar, rekomenderas verkligen!! Fy fasen så bra :D

Ja i alla fall, nu sitter jag här, älsklingen springer och jag äter lite godis xD, Den hälsosamma VS Den ohälsosamma :P Nä jag har faktiskt ätardag i dag så jag tänker inte ha det minsta ångest :)

Ikväll blir det matlagning och massa mys    Och så klart ; Melodifestivalen!


Ha det bra alla där ute i solskenet!! Njut av helgen;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards