lisvard

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Lisa - 9 mars 2010 10:33

Har inte skrivit sen i lördags, jag vet... Men jag har helt enkelt inte haft lust eller tid.

Helgen va helt underbar, har aldrig haft en bättre helg i hela mitt liv! Det känns som att våra känslor för varandra är starkare nu, jag menar det är inte lätt att ha ett distansförhållande.... Känslorna blir lätt utsletna och vi har bråkat endel. Vi har lixom hittat tillbaka till varandra om man ska uttrycka det enkelt. Känns otroligt skönt   

Igår satt jag i skolan hela dagen, segt... Men jag fick gjort endel som jag låg efter med så det va ju bra :) När jag kom hem stekte jag ägg och bacon, mums. Har totalt gått ner med alla ätardagar och pausen under hela sportlovet 7 kilo! Jag är faktiskt riktigt stolt :D Kan ju börja ha mina gamla kläder nu igen och köpa en storlek mindre. Men jag har fortfarande nio kilon kvar att tappa innan jag är nöjd.

 

I dag hade jag bara två lektioner men när jag gick in på schoolsoft så såg jag att matten va flyttad till nästa vecka så jag behöver inte ta elvatåget in utan jag kan ta etttåget :) Skönt, men det hade varit gött att få reda på det i går så man hade kunnat sova längre, men varför klaga?

 

Nähe, ska ta och dricka en kopp te och njuta av solskenet :)

Ha en bra dag allihopa :D

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards