lisvard

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Lisa - 3 mars 2010 18:08

När jag andas in djupt gör det ont i lungorna och i ryggen men jag har ingen feber... (Så lunginflammation kan det väl inte vara....?) Tycker det är sjukt konstigt, jag menar bara det onda är konstigt sen tycker jag att det är konstigt att JAG blir "sjuk" ( sjuk är jag inte rikgit men det är ju något som inte stämmer...) Jag menar hela min familj kan ligga utslagen i både vinterkräksjuka och förkylningsvirus och jag får det aldrig, visst förkylningsvirus är lite tuffare än vanlig förkylning men då får jag typ bara hosta, kanske lite ont i halsen och en förkylningsblåsa i munnen, fattar inte varför jag ska åka på något sånt här nu när jag ska åka till Erik i helgen.... :( Och idrotten på fredag då.... Cross Challange, tror inte det.... Får nog bli några kilometers promenad för min del :( Hade velat vara med juh!!

 

I dag fick jag verkligen panik när jag vaknade (innan klockan ringde) jag låg och tänkte på allt jag måste hinna med, steka ägg och bacon, packa, tvätta, skriva filmrecension på svenskan, matteprov i morgon, psykologiprov nästa vecka, lämna in lånebok på biblan... Ja ni hör ju, snacka om att jag fick panik....

Men det löste sig ganska bra, jag gick upp en och en halv timme tidigare, slängde in en maskin tvätt, duschade, stekte ägg och bacon och pluggade lite på matteprovet... Under dagen har jag försökt ta allt lugnt, va så himla glad :D SOLSKEN!! Det va till och med tio grader när jag gick till tåget kl11

har börjat packa lite nu ikväll och så har jag pluggat lite till matteprovet men detta kapittlet har verkligen varit BARA repetition av nian så det är busenkelt.

 

Ikväll blir det mer packning och mer plugg och prat med älsklingen  

 

Ha det bra alla!! vi håller tummarna för en lika underbar dag i morgon:)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards