lisvard

Alla inlägg under september 2010

Av Lisa - 6 september 2010 09:30

I lördags kom hela tjocka släkten på kalas, mamma bjöd på god mat och så fick jag många fina pressener av släckten! Jag fick alla twilightböckerna utom fyran för den fanns bara i pocketformat av mina kusiner fast jag egentligen bara önskat mig första boken. Så glad jag böev! Tack Happy Family<3 Sen fi k jag en fröjelkula av erik precis som bag ville ha! Åh vad jag älskad dig Erik! Jag började med GI idag föresten, i morse blev det två ägg och tre bacon. Till lunch får jag köttbullar och sallad. Sen ikväll blir det kycklingfiléer med tomat. Vi hoppas på att detta blir bra! Nu ska jag gå på lektion, spanska vettni. Hejsvejs!

Av Lisa - 2 september 2010 19:00

Igår hade jag en underbar födelsedag verkligen! fick en iphone 3GS Av familjen, precis en så n jag ville ha! Gud va glad jag är!! Sen blev det pizza igårkväll också, onsdagsmys ni vet.. Idag har jag varit i skolan och egentligen bara haft lektioner och umgåtts med min nya bästis (iphonen xD) När jag kom hem höll mamma på att baka så jag fick slicka skålen, mums!

 

Sen när jag kom hem och loggade in på facebook så har jag två meddelanden på fbmailen. Lustigt tänkte jag, jag får ju aldrig mail.. När jag såg vilka de va ifrån blev jag ännu mer förvånad, det va två av tjejerna som mobbade mig under högstadiet. Jag vet inte om dom har läst min blogg och kanske ångrat sig eller nåt men jag blev helt ställd. dom bad om ursäkt och att dom hade mognat och att dom ville dra ett sträck över allt. Jag är ledsen men jag kan inte glömma. Men jag kan förlåta. Dom är förlåtna men jag vill inte ha dom i mitt liv, jag är färdig med den delen av mitt liv. Dom passar inte in i mitt liv så är det bara och jag har ingen lust att fördjupa någon bekantskap. Det låter hårt men jag vet inte hur jag ska utrycka mig riktigt.. Usch, nä nu tänker jag ägna mina tankar till något vettigt!

 

i morgon kommer syster min med sina två döttrar och hälsar på mig! Så himla kul det ska bli. Jag har verkligen saknat dom! Tänker på dom ofta men jag tar mig aldrig tiden att höra av mig eller träffa dom vilket jag skämms över.. Men det ska bli kul i morgon! Och på lördag kommer resten av tjocka släckten på kalas. Även Erik kommer men han kommer redan i morgon kväll! Så jag saknar honom..

 

Men nu ska jag ta och gulla med min iphone igen :P Den är sååå fiiiin! Jag är så glad för den! 

Hejsvejs! 

Ovido - Quiz & Flashcards