lisvard

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Lisa - 12 mars 2010 16:16

Snart bär det av hem till älsklingen :) Längtar så grymt mycket, nu är det bara en timme kvar innan tåget rullar in på perrongen.

Ikväll blir det mys och träffa hans familj.

Jag kommer nog inte skriva så mycket i helgen, möjligtvis något litet när Erik är ute och springer men jag får se.

  

I dag har varit en mycket bra dag men ändå konstig. Jag vaknade vid nio av en hund som tyckte att jag skulle gå upp :P Hon öppnade dörren och allt själv ;) när jag gosat med henne så hon va nöjd och gick och la sig igen tog jag fram min älskade serie och började på bok 5. Sen kom Ellen igen och skulle kela ännu mer och då kom jag på den briljanta iden att duscha henne så det gjorde jag. Jag blev nöjd med resultatet men jag tror inte hon blev hälften så glad :P Jaja se gick jag och la mig igen o läste tills klockan va typ tolv, då gick jag och duschade själv. Gick därefter och torkade håret och fortsatte att läsa efter det. Vid två sen kom Alice hem efter skolan och frågade mig vad jag hade ätit... Hmmm svår fråga, jag har inte ätit något :s Har inte ens kännt någon hunger.... Jag fattar verkligen ingenting jag som alltid är ett matvrak... När jag tänkte efter så va det inte första dagen denna veckan som jag har ätit extremt lite och hoppat över mål. Inte alls likt mig. Erik kommer inte bli glad på mig när han läser detta   


Ikväll ska jag dricka te i alla fall, det har jag bestämt mig för :)

Jaja, ska fortsätta packa nu.

Hoppas ni alla får en fin helg och en fredag med mycket fredagsmyyyyyyys ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards