lisvard

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Lisa - 17 mars 2010 20:26

Va precis inne på min kompis blogg www.2blir3.bloggplatsen.se och läste henner inlägg, vi skulle haft matte i dag men läraren sa att det va okej om jag jobbade hemma i dag vilket jag har gjort. Men så hade han blivit sjuk och dom lagt lektionen på fredag morgon i stället.... Jag menar jag hade bara en lektion kl kvart i två så jag kunde ta tåget kl ett men nu hade dom lagt matten på morgonen!! så jag får sitta i skolan i fyra timmar till INGEN SOM HELST NYTTA. Asså varför inte skaffa vikarie???? Jag fattar inte och jag blir så jäklans irriterad....

Jaja nu är det snart andra avenyn, skönt så får man lite annat att tänka på :)

Sov så gott allihopa!

Av Lisa - 17 mars 2010 15:15

Idag hade jag bara en lektion så jag jobbar hemma istället.

Ät lite deppig för första gången på hur länge som helst känns det som... Har läst endel i min engelskabok som jag ska skriva bokrecension på - Inlämning tisdagen efter lovet -.-

 

Jaja, nu ska jag göra etikläxan till i morgon. Ha det så bra.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards