lisvard

Alla inlägg den 24 juli 2010

Av Lisa - 24 juli 2010 11:50

Här händer det inte så mycket, vi njuter av livet för fulla muggar! Just i dag regnar det och det ska det nog göra i morgon också tyvär. Tur att mamma har bokat biljetter till Shrek 3 i morgon! Ska bli superkul!

  Men ja, jag känner att jag behöver en semester från datorn, det kommer kanske bli något inlägg men räkna inte med allt för många :P

 

 Farfar kom i jorden igår förresten det va en liten minnesstund med närmaste familjen och så sänkte vi ner honom. Nu är han där han vill vara <3 Älskade farfar!<3

 

Nu ska jag återgå till min favorit sysselsättning för tillfället, sims 3 :P Jag och lillsyrran spelar på varsin data brevid varandra. Jag inreder och bygger hus och hon gör famljer och spelar :D'

 

Hej så länge :)

Ovido - Quiz & Flashcards