lisvard

Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Lisa - 8 juli 2010 22:39

 (Detta skrev Erik på stranden när han var på träningsläger i Italien <3)


Jag älskar min alldeles egna Erik!


Du är det finaste jag har    

Av Lisa - 8 juli 2010 18:37

I dag regnade det en ordentlig skur här hemma! och oj så glad jag blev. Som jag sa igår så klippte jag gräsmattan och när jag klippte märkte jag att det va väldigt tort.. Så nu va det skönt med en skur! Så kanske den blir lite finare ;)     

Lite blommor från trädgården :)

  

   Erik åkte för en stund sen. Dessa dagarna som han har varit hos mig har varit underbara!! Tänk att man kan vara så lycklig som jag är nu, det är helt otroligt!

  Jag älskar dig finaste!

Några bilder från helgen kommer här :)   Älsklingen i action :D <3<3

Sommartugans trädgård :D Mycket fin!

 

Ikväll händer det inte så mycket, ska gå ner och dricka te och rosta en smörgås snart, sen klockan åtta blir det diamond league! Jag tror Bolt skulle springa i dag :D

 

 

Hm.. Undrar om jag har umgåst för mycket med Erik kanske... Jag har ju aldrig innan varit intresserad av friidrott, och inte fotboll heller för den delen xD Men det ändrar sig tydligen ;)

Nähe nu ska jag äta, hare gött!!     

Ovido - Quiz & Flashcards