lisvard

Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Lisa - 2 juli 2010 13:26

I onsdags och torsdags jobbade jag hos pappa. Det gick mycket bra och av två över belamrade rum fick vi nästan bort all bråte! Det ska bli gött sen när lönen kommer!

   I morgon åker familjen och kusinerna till havet men jag åker till Erik och träffar hans kusiner :P Jag stannar till tisdag har jag tänkt så det kommer nog inte blå så många inlägg är jag rädd. Detta inlägget blir lite tråkigt utan bilder då jag skriver det i all hast för Eriks bror och hans tjej kommer och hämtar oss snart, vi ska nämligen till deras stuga :D

   I morgon skulle det bli en 30 grader varmt så jag är glad att stugan ligger vid sjön!

   Bilder kommer nog när jag är hemma igen.

Nähe nu ska jag säga hejdå till familjen och packa det sista.

Hejsvejs! Hoppas ni får en fin helg med massor av fradagsmys!

Ovido - Quiz & Flashcards