lisvard

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Lisa - 9 juli 2010 16:45

Jag kollade vädret igår på smhis hemsida och skrev in stället där jag bor, i morgon skulle det bli 27 grader och strålande sol hela dagen, söndag skulle bli 30 grader och strålande sol hela för och eftermiddagden, kvällen skulle bli halvklar med 23 grader. Jag som älskar att steka blev överlycklig! Nu när jag tittade skulle det bli molningt hela dagen i mon och på söndag ska det va världens åskoväder :S Ingen sol alls!! Dessutom är jag livrädd för åska, ja kalla mig gärna löjlig men jag är verkligen rädd. Skitlöjligt jag vet... Det är jag och hunden som hatar åska här hemma. Tur att Erik kommer på söndag så jag slipper vara ensam då.

  

I dag har det inte hänt så mycket faktiskt, sov till elva. Grymt skönt att  få sova ut ordentigt, vilket jag inte kan göra när jag är med Erik. Han är nämligen en morgonmänniska så det skriker om det :P Han sover aldrg längre än nio. Det längsta jag har sovit med honom är halv tio men då hade han redan varit vaken i typ en timme. Jag ska inte klaga, det är lite mysigt också. Dagen som man får tillsammans blir ju längre. Åh gud va jag saknar honom! han tävlar i morgon förresten! Varbergsloppet.

   Jag platerade om lite blommor innan, mammas basilikor behövde ny jord och min odödliga svärmorstunga tyckte jag kunde få lite ny jord också. Sen tittade jag på tv och mina fötter fick lite omvårdnad bestående av fotbad och nymålade naglar. Känner mig ganska nöjd med dagen faktiskt. Sitter och funderar vad man ska ha till kvällsmat sen. igår blev det pankakor och te :P

 

Men nu ska jag gå och hänga en maskin tvätt, hej så länge :)

Ovido - Quiz & Flashcards