lisvard

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Lisa - 11 juli 2010 21:32

Smhis prognos blev gott och väl uppfylld i dag... Det blev för mycket av allt känns det som. Hade nästan 37 grader här när klockan va runt tre! Helt underbart faktiskt men det är bra om man är vid en sjö eller havet då. Jag älskar värme men då måste jag få ligga i vattnet. Sen på eftermiddagen började det att åska!! Mina värsta farhågor besannades. Hatar hatar hatar åska! Det va tur att Erik kom någon timme tidigare så att jag slapp vara ensam! Sen blev det stuvade makaroner och köttbullar á la Erik och Lisa. Gott!

  Nu sitter vi och tittar på VM finalen i fotboll! Ganska tråkig match, händer liksom inte så mycket. Men jag tror på spanien! VAMOS ESPAÑA!!

   

 

Nu håller vi tummarna!! Sov gott sen ;)

Hej så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards