lisvard

Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Lisa - 19 juli 2010 16:56

I dag vaknade jag runt ett! Det va verkligen längesen jag sov så länge, fick nästan lite dåligt samvete. Jag låg och drog mig ett tag tills jag kommer på att jag måste hänga tvätten som ska torka till ikväll. Tvätten kom upp på ställningen ute så den kanske skulle torka lite fortare men det är så hög luftfuktighet så den torkar ganska sakta.

   Jag håller på med min packning så att jag blir helt snurrig i huvudet! Har snart ingen koll på något alls, försöker ändå göra det strukturerat och så men det går sådär. Här är det som jag har packat hittills, och va lugn jag ska packa in det i en husvagn inte i en väska ;)

 

   

   Ja man måste ju ha saker att göra, datorn ska självklart med. Ikväll kommer familjen hem! Dom har varit i finland i två veckor. I morgonbitti sticker vi till världens vackraste plats!

 

Men nu ska jag ta och fortsätta packa och äta något. Hej så länge :)

Ovido - Quiz & Flashcards