lisvard

Direktlänk till inlägg 28 januari 2011

Träning och shopping!

Av Lisa - 28 januari 2011 18:33

Körde hårt idag på idrotten, kändes riktigt härligt när man kom ur duschen och ut i friska luften! Den känslar är så grymt härlig. Körde som sagt hårt, mot slutet av passet så va mina ben slut, kunde knappt gå ner för trappan, HAHAH.. I alla fall så lär jag få känna i morgon att jag har tränat. Det känns ju lovande med massa trängingsverk och shopping, vilken underbar kombination! I alla fall så pratade jag med elevrådsordförande idag och han sa att man förmodligen skulle kunna börja träna precis i början på februari med gymkortet genom skolan! I'm soooo exited!

 

På tal om exited så är jag jäkligt pepp på att shoppa i morgon, jag har inte shoppat ordentligt sen i höstas nån gång. Typ oktober.. Denna gången har jag rätt mycket pengar att bränna också, vanligtvis brukar de vara en tusenlapp (de e så när man bara får sitt studiebidrag och inte har jobb) och nu är det mycket mer och det känns så jäkla skönt!! Känner mig hjärndöd, snacka om pengar -.- jaja, skit samma.. Jag har ett måste som jag ska köpa i morgon, JEANS! Jag är inte typen som köper jeans på hm.. Har nog blivit skadad av min pappa som alltid har varit för kvalité och så vidare. Och jag ÄLSKAR nudiejeans.. Så antingen ett par nudie eller ett par levis. 

 

Min underbara mamma köpte "eclips" när de var i gekås igår och jag blev helt överlycklig. Har nog fortfarande inte spräckt den där omtalade bubblan som lägger sig över mitt liv när jag hittar böcker (filmer) som tilltalar mig. Sen gör det ju ingenting att killarna ser bra ut.. Inte för att jag är ett jättefan men, de är okej att vila ögonen på.

 

Jag har fått nån udda idé om att cvitamin skulle hjälpa när man är lite hängig? Jag har ingen aning men jag kör på och så sa Vicci idag att kroppen inte tar upp cvitamin om man inte får i sig tillräckligt med järn. Så idag har det varit apelsiner, apelsinjuice och leverpastej. Inte samtidigt då såklart, kanske inte världens bästa kombination. Detta ledde till att jag absolut inte druckit en enda droppe te idag.. Känner mig grymt sugen! Det är lustigt att man kan bli beroende av te, men de säger att det finns något i te som heter tein (typ koffein fast te) som gör att man blir beroende. Jaja, så får jag väl vara beroende då, det är i alla fall inte läsk!

 

Hej så länge!

 
 
Teskedsmamman

Teskedsmamman

28 januari 2011 20:03

Så fin bloggen blev!!

http://tesked.blogspot.com

Lisa

30 januari 2011 10:14

Tack så hemskt mycket :D Jag blev jättenöjd!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 15 september 2011 13:27

Sitter och funderar.. vilket jag i o för sig gör för det mesta.. Idag är jag lektionsfri vilket betyder egen studietid. Som verkligen behlvs.. Jag har 52 frågor i pedagogik som jag måste göra, suck!  När man har saker att göra så gör man dem naturl...

Av Lisa - 9 september 2011 17:28

www.loklisa.bloggplatsen.se   Kolla in och se mina bilder och min lilla berättelse från dagarna! Det är min tågblogg för er som inte visste det.     /Lisa Svärd ♥ ...

Av Lisa - 4 augusti 2011 17:48

Har ni sett det nya höstmodet? Jag är mållös! Jag älskar alla jordnära färger, kan det då bli bättre när alla affärer svämmar över i naturfärgade kläder? Nepp, absolut inte! Jag mår som fisken i vattnet.   /Lisa Svärd ♥ ...

Av Lisa - 31 juli 2011 17:38

Efter en helg i lokstallet så är man rätt slut i kroppen, dagen igår målade jag en tågvagn och idag har jag räffsat. ....ont i ryggen. I alla fall så kretsar det mesta runt tågdagarna nu. Det ska verkligen bli så jäkla kul! Det är fortfarande rätt my...

Av Lisa - 29 juli 2011 23:25


Oj.. Ja det va ett tag sen det blev ett inlägg. Jag antar att jag inte är så duktig på att dela med mig som jag kanske vill vara och försöker vara ibland. I alla fall så var resan till Finland helt otroligt jobbig. Jag hatar att åka bil, sova på båte...

Ovido - Quiz & Flashcards