lisvard

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Lisa - 30 januari 2011 10:15

Så, de gick ju bra igår med träningsvärk och shopping! Jag hittade jättemycket nytt så igår när vi kom hem så rensade jag i garderoben. Nu är över halva garderoben full med naturfärgade kläder, me love! En liten del med blått, typ jeans och någon randig tröja och en fjärdedel med svart. Har kommit på att jag inte trivs i svart, visst jag älskar min ytterjacka men inte på vanliga kläder.

 

Jag hittade inte några heltblå nudiejeans så det fick bli levis igen. Men, de är grymt sköna! Hittade två underbart mysiga koftor på bikbok och en blus på veromoda. Tre baströjor, vit, svart, brun, och en bh på hm. En underbar blus på kappahl och det bästa av allt, en ny foundation från makeup store! Köpte även lite grejer till vovven min, en ny kam, två plack of tuggben, godis och lite smått och gott.

 

Alice köpte också en hel del kläder. En mysig kofta på bikbok, typ som min fast i puderrosa. En sandfärgad baströja, ett vitt linne, svarta leggings och en röd basketjacka på på hm. Ett linne med tryck på från veromoda och en tjocktröja från esprit. Hon var nöjd! Det va första gången vi gick och shoppade själva, mamma gick i sina egna affärer eftersom vi ville gå ensamna. Hon tyckte nog det var mest skönt xD

 

Efter shoppingen blev det kalas hos happy family, kusinerna, god mat och många skratt bjöds det på. Tack för en trevlig tväll!

 

Vaknade för ungefär en timme sen av att min vovve satt och kraffsade på dörren och pep, de va bara att släppa in henne eftersom hon inte slutar.. Men det va bara bra eftersom jag ändå måste plugga en massa idag..

-Uppgifter i kommunikation

-Uppgifter i historia

-Läsa 50 sidor i pride ande prejudice på engelska

-Glosor i spanska

-Förbereda ett svenskatal

-Fördjupningsuppgift personlighetsströrningar i psykiatri

-Bokuppgift i psykiatri

-Bokuppgift i svenska

 

Nu är ju inte allt detta till i veckan men jag brukar ha god framförhållning så jag börjar i tid om jag tycker det är kul. De fyra översta är till mån, tis, ons. Känns bra när man har staplat upp det, man får mer ordning i hjärnan, jag har ju såklart en kalender men de fungerar bara när man ska komma ihåg vilken dag grejerna är till..

 

Nähe om man skulle ta och sätta fart?

Ha det bäst!

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards