lisvard

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Lisa - 2 januari 2011 13:03

Japp, jag är klumpig.. Jag skulle gå och hämta posten i dag och här hemma är det snorhal isbana på alla trottoarer, gator och stigar. Naturligtvis, när jag hämtat posten och är på väg hem så sätter jag mig så klart på rumpan mitt på vägen! Pinsamt pinsamt men vad ska man göra? Jag började skratta mitt i allt och bilen som såg det skrattade också och vinkade glatt. Tur att man kan få någon att skratta. I alla fall så tog min svanskota skiten så det blir mjukare stolar idag eller helt enkelt får jag bli stående för jag har rätt ont. Hahah jag kan till och med se de framför mig och så sitter jag här och fnissar nu. Med posten kom i alla fall min sjal som jag köpte på nätet för en dryg vecka sen. Lovely! Bild kommer nog sen. Ha en bra dag i detta underbara vinterväder  

Ovido - Quiz & Flashcards