lisvard

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Lisa - 31 januari 2011 18:58

Min vovve har tandsten och plack så nu testade jag att köpa sånt där pulver, plaque off animal och tänkte se om det fungerar. Började idag att ge henne det och det står att resultat ses efter tre till åtta veckor så vi får väl se.. Jag borstar tänderna på henne också, så resultatet kanske kommer fortare? Jag vet inte.. Håller i alla fall tummarna för att det fungerar, annars får vi åka till veterinären och söva ner henne och fixa det där och det är dyrt om något! Så varför inte testa, en burk kostar 179 och räcker i tre månader.

 

Jag hade håla mellan tio och två idag så jag var i stan och köpte en ny handväska (jag verkligen älskar den! Lite portföljaktig som jag gillar men lite mer ledig), sedan pluggade jag historia och blev klar med mina frågor nu. Det hände inte så mycket, det är rätt mysigt att sitta i skolan och plugga!

 

Om tjugo minuter är det Vänner och sedan klockan nio är det gynekologen i Askim. Jag har nog aldrig verkligen tittat på tv, jag har följt house den senaste säsongen och blev överlycklig när den nya kommer i morgon, andra avenyn alla säsonger, true blood lite från och till. Och nu har jag skaffat vännerboxen med alla tio säsongerna i så här ska de tittas på serier! Men jag är ingen tvmänniska, visst det är mysigt men oftast så tycker jag att det mesta är crap som visas. Det okända tittade jag också på ett tag.

 

I lördas hjälpte jag mamma att skaffa en blogg, det resulterade i www.mammasmat.bloggplatsen.se där hon lägger ut recept och annat smått och gott. Mamma älskar att laga mat! Hoppas hon fortsätter för det kan ju vara en hjälp för andra som inte riktigt vet vad de ska laga för middag.

 

På tal om mat och sånt så ska jag gå ner och ta mig en kopp te i lugn och ro och gosa med min extremt håriga hund (som snart inte har något hår kvar eftersom hon har lämnat allt på mig)

 

Ha det bäst!

Ovido - Quiz & Flashcards