lisvard

Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Lisa - 28 juni 2010 11:51

Vi har 29 grader här, dock i solen men om man ska sola så är det grymt varmt! I dag händer det inte så mycket ska vara hemma och sen när mamma kommer hem så ska vi till bibblan.

  Uteplatsen, mycket mysig!

Vårat hus :)  

   Igår kväll tittade jag på Animal Planet, drjurpolisen i Huston. Jag tror att jag smäller av asså!! Tänk att människor behandlar sina djur på det sättet!! Det är inte friskt. För er som inte har sett det så är det en organisation som räddar misshandlade och olyckliga djur, tar hand om dom med vetrinärvård och sen när djuren är friska adopteras dom bort till bra familjer. Jag skulle aldrig någonsin kunna behandla Ellen på det sättet och det går över mitt förstånd hur man kan göra så! Jag blir så förbannad!! )(=)/&/)?()&%¤%#¤%&!!

  

Idag ska jag nog bara ta det lugnt och plocka lite här hemma. Lillasyster är och leker hos en kompis så jag är ensam hemma till kl3. Lite tråkig hemma utan henne men samtidigt skönt.

  Nähe nu ska jag ta och gå ner och dricka min "antiurinvägsinfektionsdricka" Vitvinsvinäger utspätt med vatten. SKitäckligt men det hjälper faktiskt!

hejsvejs :)

Ovido - Quiz & Flashcards