lisvard

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Lisa - 10 juni 2010 18:07

Sommarlov, solen lyser skönt, sommarlov, gräset är så grönt... Åh under bara sommarlov! Denna sommaren kommer bli den bästa i mitt liv! Erik ska nämligen följa med min familj till två veckor på Gotland!

   Just nu sitter jag och väntar på Erik för att han är och tränar som valigt. Sitter och tänker tillbaka på det gågna läsåret och på skolavslutningen. Jacquline kom med sin lilla Lowe i dag o va med på avslutningen, riktigt kul! Underhållningen i kyrkan va alldeles underbar, särskilt Let it be med Linnea och Louise! Fick pytteskin över hela mig...

   I morgon tar våra treor studenten och jag önskar dom alla ett STORT grattis! Även Eriks bror Adam tar studenten i morgon så vi ska in till stan och titta på honom. Ska bli spännande, jag som aldrig har varit på någon student innan. Jag är mycket nöjd med mina avslutningskläder som jag har hängt upp fint för att använda dom i morgon också. Bilder kommer nog senare.

   Nä nu ska jag ta och läsa lite igen, känns ibland som att jag inte gör annat men jag njuter verkligen av det så jag unnar mig det!

Hejsvejs i lingonskogen!

Ovido - Quiz & Flashcards