lisvard

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Lisa - 11 juni 2010 20:26

Då va årets student i Halmstad avklarad! Mycket roligt va det med många skratt och glada miner. De enda tråkiga va ju att vädret inte bjöd oss på sitt bästa humör, det regnade igenom hela stdenten... Men lika glada va väl stundenterna för det!

   Jag han tyvär inte inom skolan, hade så väldigt gärna velat säga hejdå till alla underbara människor! Utan er är Drottning Blanka inte Drottning Blanka... Dock såg jag dom på sitt framtåg i parken och endel såg jag senare på stan. Lycka till i livet allihopa!!

   När vi kom hem till älsklingen igen va det studentfirande för Brosan med släkt och vänner. Mycket roligt och massvis med god mat! Jag har inte lagt in några bilder än men de kommer så småning om.

   Men nu ska jag ta och titta på forbollen tror jag. Erik är ute och går i ösregnet, fråga inte varför jag inte också är ute... Det säger sig självt tycker jag ;)


Hejsvejs, hoppas ni har haft en fin dag! Imorgon åker jag hem igen, tidigt som skam också! Men de får inte hjälpas... Jag saknar min mamma!

Puss puss!

Ovido - Quiz & Flashcards