lisvard

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2010

Juste, så va de freda igen!

Av Lisa - 27 augusti 2010 13:34

Är lite besviken på er.. Det va rätt många som läste mitt inlägg om mobbning och jag har fått en kommentar.. Tycker det är lite dåligt faktiskt. Jag är inte ute efter folk som ska tycka synd om mig eller min lillasyster däremot hade jag gärna hört era åsikter angående mobbning..

 

I alla fall så är det fradag igen. Otroligt skönt då jag har varit som en zombie hela veckan. Har sovit jättebra men är ändå så in i bomben trött. I dag hade vi idrott på morgonen och vi sprang coopers test, det är ett konditionstest på tre kilometer på en löparbana. Jag är väldigt nöjd med mig själv och tiden blev bättre än förväntat! *Stolt*

  jag vandrar fortfarande runt i min lilla egna värld. Har läst halva breaking dawn redan och jag börjar få lite smått ångest. Snart har jag ju inget att läsa! GAAAAHH!

  I kväll kommer Erik hem i alla fall och i morgon är det kalas för honom. Min gos blir 17 på måndag! Och sen på onsdag blir jag också 17! Det skiljer 35 timmar och 31 minuter på oss. HAHA ja så illa är det att vi har räknat ;)

   På tal om onsdag ska vi till Högskolan i halmstad på föreläsning på eftermiddagen. Ursäkta, inget emot högskolan men ända sen jag började ettan på grundskolan har det alltid varit aktiviteter på min födelsedag. Utflyckter i skogen, lärakänna dag, idrottsdag, eller någon form av temadag. Jag är grymt trött på allt det! Varför kan jag inte bara få gå i skolan och ha lektioner på min födelsedag??

 

Nähe, nu ska vi tänka glada tankar! Inte deppa ner för något sånt fjantigt :P Men nu ska jag gå ner och ta mig en kopp te och en bit chocklad :D Det är jag värd tycker jag!

 

Hejsvejs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 15 september 2011 13:27

Sitter och funderar.. vilket jag i o för sig gör för det mesta.. Idag är jag lektionsfri vilket betyder egen studietid. Som verkligen behlvs.. Jag har 52 frågor i pedagogik som jag måste göra, suck!  När man har saker att göra så gör man dem naturl...

Av Lisa - 9 september 2011 17:28

www.loklisa.bloggplatsen.se   Kolla in och se mina bilder och min lilla berättelse från dagarna! Det är min tågblogg för er som inte visste det.     /Lisa Svärd ♥ ...

Av Lisa - 4 augusti 2011 17:48

Har ni sett det nya höstmodet? Jag är mållös! Jag älskar alla jordnära färger, kan det då bli bättre när alla affärer svämmar över i naturfärgade kläder? Nepp, absolut inte! Jag mår som fisken i vattnet.   /Lisa Svärd ♥ ...

Av Lisa - 31 juli 2011 17:38

Efter en helg i lokstallet så är man rätt slut i kroppen, dagen igår målade jag en tågvagn och idag har jag räffsat. ....ont i ryggen. I alla fall så kretsar det mesta runt tågdagarna nu. Det ska verkligen bli så jäkla kul! Det är fortfarande rätt my...

Av Lisa - 29 juli 2011 23:25


Oj.. Ja det va ett tag sen det blev ett inlägg. Jag antar att jag inte är så duktig på att dela med mig som jag kanske vill vara och försöker vara ibland. I alla fall så var resan till Finland helt otroligt jobbig. Jag hatar att åka bil, sova på båte...

Ovido - Quiz & Flashcards