lisvard

Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Lisa - 29 augusti 2010 14:30

Jag har varit hos Erik i helgen och haft det jätte treligt, verkligen! Han fyller år imorgon måndag så det va kalas hos honom i lördags. Jag gav honom en tavla från ikea och han blev verkligen jätteglad för den, vilket lättade mitt hjärta ganska mycket. Den är 140x100 cm och är ganska stor så jag trodde att han skulle tycka att det var för stor, ni vet.. Men han va nöjd! Gud va härligt!    Sen fick han en väggdekoration där det står "Kärlek" på också. Av mina föräldrar fick han ett pressentkort på stadium på 300 kr och en bok, "fyrvaktaren" av Camilla Läckberg. Jag tror han är rätt nöjd ;) Han kommer ikväll föresten, han börjar inte fören runt tolv i morgon så han tar nio tåget härifrån. MELIKE! Ikväll blir det massa mys och i morgon väntar frukost på sängen för hans del!

   Jag har förövrigt bara typ 100 sidor kvar i breaking dawn så jag läser nog ut den ikväll.. Buhuuu ;( Menmen.. Sånt är väl livet, jag får läsa dom igen om jag får abstinensbesvär.. Men tro inte att jag är ett "twilightfan" för detta är inget ovanligt beteende hos mig xD Tex. Arn-böckerna har jag ju läst fyra gånger om alla fyra! och Johanne Hildebrandts böcker "Freja" "Idun" "Saga" Har jag läst fem gånger om.. Haha jag vet att jag är konstig men det får mig att må bra av att läsa så varför skulle jag låtabli??

 

Nähe nu ska jag ta och göra ingenting. Det är jag väldigt bra på. Blir nog lyssna på musik och gosa med vovven och läsa lite. Kanske någon läxa som behöver finputsas lite också. 

 

GLÖM INTE MIN FÖDELSEDAG PÅ ONSDAG! HAHAH :D 

Ovido - Quiz & Flashcards