lisvard

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Lisa - 17 augusti 2010 17:27

Ojdå, då va det 11 dagar sen man bloggade.. Ja, jag tänker inte ens kommentera det. Har helt enkelt inte haft tid till det.

 

Men i dag va det i alla fall skolstart med upprop och lite info om kommande läsår och trivselregler.

   Ritigt kul att träffa alla igen och i morgon drar lektionerna igen. Läsår 2010/2011 börjar med en inspirerande heldag. Haha Inte sugen på det.. Schemat denna terminen är verkligen inte bra, vissa veckor har ví jättemycket andra veckor lite mindre men det är aldrig soft liksom. Jaja, vi blev väl för bortskämda förra året.

  Erik börjar inte skolan fören nästa måndag, gissa om jag är avundsjuk? En vecka längre sommarlov. Nä jag ska väl inte klaga, jag har faktiskt saknat skolan endel. Det ska bli skönt att komma in i rutinen igen!

 

Jag vet inte varför men jag är verkligen 8 år igen, jag längtar som bara den till min födelsedag! Jag brukar inte längta så mycket ju och 17 brukar ju inte vara så speciellt, konstig jag är..

´

Sen har jag börjat läsa "Twilight" serien och precis sett alla filmerna för första gången och jag måste säga att jag blev helt fängslad! Men böckerna är bättre än filmerna men jag kommer inte ha några problem att se filmerna om och om igen. Jag brukar ha en tendens att verkligen nöta in filmer  som jag tycker om, "arn"-filmerna har jag ju sett 12 gånger respektive 9. Hahah där kan jag varenda replik xD

 

Nähe nu ska jag ta mig en kopp te och hälsa på min kära moster som kom för att hämta två busiga kusiner som har övernattat hos oss!

 

Hejsvejs!

Ovido - Quiz & Flashcards