lisvard

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Lisa - 5 februari 2011 12:49

Äntligen lördag! Jag har sovit riktigt lite denna veckan för att vara mig, jag brukar sova runt åtta timmar per natt men denna veckan sov jag som längst sex och en halv timme. Så ja, jag sov länge idag, ända till halv elva faktiskt.

 

Och med lördagar så kommer ju också lördagsgodiset! Även om jag nog har ätit lite godis i veckan så är det ändå speciellt med lördagsgodis. Fast jag är en sån där tråkig som bara gillar typ fyra sorter. choklad, typ center. Nappar, fast inte de rödgröna. Geisha och lite mer choklad. Sen ska man såklart dricka fanta exotic och inget annat, den är den absolut godaste! Ikväll är det melodifestivalen också men jag är INTE sugen på att se det, det känns för jäkla uttjatat vid dehär laget.

 

Jag har en liten sån "vill-ha-lista" där jag skriver upp vad jag vill ha och på den står det just nu typ gummistövlar, lite kläder och skor men så var jag i stan med Sandra i går och såg en underba jacka på Vila.. det va en såndär ni vet när man blir förälskad och saknar jackan när man inte har köpt den.. Men jag måste vänta tills studiebidraget kommer, vilket är typ tre veckor kvar -.-

 

  

Den kostar 700 och jag har typ inte riktigt så mycket just nu eftersom det gick endel pengar förra lördagen ;) Men jag ska ha den (a)

 

Jag hittade även ett par skor på vagabond men det får bli någon annan månad eftersom de kostade 1000 kr vilket är i det dyraste laget när man lever på sitt studiebidrag.

 

Jag behöver även en datorväska men vi får se hur det blir, jag har inte hittat någon som jag tycker är snygg..

 

Nu ska jag gå ner och göra mamma sällskap och dricka lite te<3

'Tittade förresten på i rymden finns inga känslor igår och jag måste säga att det va längesen jag skrattade så mycket! En helt okej mysig film.

 

Hejsvejs!

Ovido - Quiz & Flashcards