lisvard

Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Lisa - 31 juli 2011 17:38

Efter en helg i lokstallet så är man rätt slut i kroppen, dagen igår målade jag en tågvagn och idag har jag räffsat. ....ont i ryggen. I alla fall så kretsar det mesta runt tågdagarna nu. Det ska verkligen bli så jäkla kul! Det är fortfarande rätt mycket att göra. Suck! Men det är bara typ en månad kvar och allt det hårda jobbet kommer att löna sig i slutet. Det kommer bli bra.

Sa jag förresten att jag har börjat titta på how i met your mother, ja det gjorde jag nog eftersom jag känner igen att jag skriver det på datorn..

Det är så fantastiskt bra! Jag blir helt besatt. Underbart.

Nu ska jag gå och duscha för jag känner mig rätt skitig!

Titta gärna in på min tågblogg också! www.loklisa.bloggplatsen.se


/Lisa Svärd ♥

Ovido - Quiz & Flashcards