lisvard

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Lisa - 7 april 2011 16:21

Var hos veterinären idag med Ellen, de hittade inget fel men vi ska hålla koll på hur hon mår för det finns en risk att hon har livmoderinflammation och att den bara är i förstadierna och att man därför inte kan se någonting än på alla de tusen proverna vi tog idag. Men det där med dricka mycket - kissa mycket symptomet finns definitivt.


Så, blev inte så mycket skola idag, typ tio minuter.. Hämtade instuderingsfrågor och hade sedan självstudietid. I morgon är jag lektionsfri, så det blir förmodligen att sätta sig ner med historiaarbetet som ska vara klart till sommarn. Men, det är stort om man ska göra ett mvg arbete. Så, mitt ämne, HNJ historia. (Halmstad Nässjö Järnväg) Eftersom jag har blivit skadad av pappa som är tågintresserad så tyckte jag att det kunde vara kul att lära mig mer, dessutom så om jag kan historian så kan jag vara till hjälp i utställningsrummet på museet.


Inte för att jag är jättetroende men jag sprang på ett ordspråk idag, eller det är nog en bön egentligen men det är superfin!

"Gud, giv mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra.

Mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden."



Ovido - Quiz & Flashcards