lisvard

Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Lisa - 30 maj 2010 18:46

Jaha så va det morsdag och för alla er som inte visste det tidigare så ´har jag världens bästa mamma    Tack mamma för att du finns, jag älskar dig oändligt mycket!!

 

I fredags hade jag bara idrott och idrottsprov i skolan så jag kunde ta tolvtåget hem. När jag kom hem ställde jag mig i duschen och gjorde mig i ordning. Sen kom Erik och hans familj o hämtade mig, vi skulle till Eksjö. Eksjö stadslopp är 10 km och Eriks favoritlopp på hela året. Nytt personbästa blev det på 36.56 min  Stoltare än vad jag är går nog inte att vara! Min finaste underbaraste bästa käraste  Sen bar det av hemmåt, vi va hemma runt elva och jag som går upp klockan fem varje morgon slocknade så klart ganska snart efter att vi kommit hem.

    I lördags morse åkte Erik och jag hem till mig, det blev en joggingtur och massa mys med film och god mat. Till kvällen blev det ESC, varken Erik eller jag va nöjda med årets startfält men den som va någorlunda okej va ju moldavien med ditt saxofonsjuck xD Jaja, sommarens sommarplåga är i alla fall känd nu  

    I dag på förmiddagen bar det av hem till Erik igen, (ett ständigt flängande) Adam, Eriks storebror ska ta studenten om någon vecka så den pampiga studentbalen är ikväll, det va fotografering. Båda va mycket stiliga! Men vad ska man egentligen säga, en balklänning talar ju ganska bra för sig själv    

                    

   Nu i eftermiddag åkte  vi hem till mig igen, ännu mera mys och lite mera film blev det. Sen lämnade jag av Erik på tåget  Nu syns inte vi förens om två veckor då han ska till stockholm nästa helg men det är tur att det är skolavslutning nästa vecka, så har vi hela sommarlovet tillsammans  Han ska nämligen följa med min familj på semestern då det blir en vecka i stockholm och två veckor på underbara Gotland!

 

Är helnöjd med veckan och helgen, nu rusar jag in i min sista skolvecka. Vi hoppas på värme och sol så man kan få lite färg innan skolavslutningen. fyra lektioner kvar innan lovet och gemensamhetsdag på torsdag, kan det bli bättre? Jo okej, jag hade kunnat gosa lite med mitt hjärta nästa helg men man kan ju nte få allt här i världen.

 

Nähe nu ska jag ta och plugga lite på mitt sista test innan sommaren, läxförhör om EU -.- Jaja, jag ska inte klaga. Ha det så bra! Hejdå

Ovido - Quiz & Flashcards